Plánovanie a vykonávanie inventúr

EasyAsset obsahuje nástroje pre ľahké, efektívne plánovanie, vytváranie a vykonávanie inventúr. Inventúra je tvorená jednotlivými inventúrnymi príkazmi  smerovanými do konkrétnej lokality a ku konkrétnemu pracovníkovi. Tento základný rys softvéru EasyAsset, spolu s intuitívnou aplikáciou EasyAsset pre mobilné telefóny, prinášajú možnosť rozložiť časovú záťaž spojenú s vykonávaním inventúry medzi viac ľudí, ktoré môžu túto  úlohu rýchlo zvládnuť v rámci svojich bežných pracovných povinností. Táto výhoda sa najviac prejaví pri organizácií s veľkým množstvom pobočiek rozptýlenými na geograficky veľkom území. I v zložitých a rozsiahlych organizačných štruktúrach s množstvom  pobočiek v rôznych lokalitách je možné vykonať tvorbu plánov a harmonogramov inventúr, veľmi jednoducho, ľahko a efektívne.

Inventúru, napríklad jedného poschodia určitej budovy vo vzdialenej lokalite, je možné naplánovať niekoľkými kliknutiami a prideliť ich konkrétnemu pracovníkovi. Po prihlásení do aplikácie na mobilnom zariadení vidí daný pracovník iba svoje dáta – inventúrne príkazy, ktoré má vykonať. Prístup k internetu, resp. k vzdialenému serveru, je nutný iba pre stiahnutie dát nutných pre vykonanie inventúry. Túto konektivitu možno realizovať cez podnikovú, či verejnú WiFi, GSM alebo prostredníctvom komunikačnej jednotky pripojenej k PC. Po dobu inventúry pracuje už aplikácia s lokálnymi dátami.